پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3377
-
الف
+

جشنواره هنرهای تجسمی «نقطه» برگزار می‌شود

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان «نقطه» با محوریت خلاقیت برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان «نقطه» با محوریت خلاقیت و توجه به زاویه نگاه‌های کودکانه از سوی هنرکده لنا برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، هنرکده لنا نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان را با عنوان «نقطه» برای گروه سنی پنج تا 12 سال برگزار می‌کند.

فراخوان این جشنواره در ابتدای سال جاری برای حضور کودکان در میان مدارس و خانواده‌ها منتشر شده است و اصلی‌ترین رویکرد آن ترویج هنر کودک و نوجوان در بین خانواده‌ها و ایجاد نگرش نو و مدرن به هنر کودک و نوجوان است، تا به حال نزديك به صد اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.

علاقه‌مندان به این جشنواره مهلت داشتند تا 10 خرداد آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. در نخستین دوره لنا، خلاقیت و توجه به زاویه نگاه‌های کودکانه مورد توجه قرار گرفته است. به گفته خانم گلاره افشارنژاد مدیر جشنواره در اين دوره از آثاری که آزادی عمل کودک در آن مشهود است تا آثاری که در آن کپی برداری یا دخل و تصرف معلم ها و والدین مشهود است وجود دارد و همه این آثار بدون آن که حذف بشوند به نمایش در می‌آیند تا آینه‌ای تمام قد از وضعیت آموزش هنر در نسل نو پا ارائه شود.

در جریان این جشنواره قرار است نشست و کارگاه های دو روزه‌ای برای والدین و خانواده این کودکان برای آشنایی با هنر برگزار شود و در روز پایانی جشنواره، کودکان به همراه خانواده‌هایشان در محیطی مفرح خلق یک اثر هنری را تجربه می کنند. قرار است این جشنواره همه ساله در خرداد ماه برگزار شود و هر سال مدیای متنوعی در عرصه هنرهای تجسمی در آن مورد توجه قرار گیرد.

آثار این جشنواره پس از روز شنبه ٢٦ خرداد در گالری الهه به نمایش در می آیند. این جشنواره روزهای 24 و 25 خرداد ماه از ساعت 4 تا هشت عصر برگزار می‌شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر